درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 172
تعداد آنلاین : 1



طراحی سیاه قلم
این وبلاگ درمورد طراحی سیاه قلم روی کالک میباشد.طراحی چهره بامداد کنته وزغال باعث میشود که چهره فرد واقعی تر بنظر برسد بخاطر همین من این سبک را انتخاب کردم.
جمعه 27 تير 1393برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : zahra

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت21:01---8 خرداد 1394
ینی بیسته بیستن طراحیات...به منم سربزن



alisaleh
ساعت9:34---25 آذر 1393
khoda hefzesh kone

مهران
ساعت0:21---10 شهريور 1393
خودم هستم

با چشمانی باز بنگر

همان دیروزی ام

امروزی شده ام

مثل تمام رسم ها…


mohsen
ساعت13:06---14 مرداد 1393
سلام
نقاشی هاتون قشنگن


saeedsingle
ساعت12:04---6 مرداد 1393
سخته دیگه هرچی قسمت باشه همونه
ایشالا همه عاقبت بخیر بشیم
بازم ممنون ازت


saeedsingle
ساعت11:49---5 مرداد 1393


مهران
ساعت23:56---29 تير 1393
افرين ايول عالي عالييييييييييي

واقعا من ميفهمم كه چقد بايد دست هنرمند وتوانايي داشته باشي تا بتوني همه قسمتها رو با اندازه و تناسبه درست بكشي....

افرين ... كاش روي بوم ميكشيدي و رنگاميزي ميكردي

موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب